۱۴۰۱ آبان ۳, سه‌شنبه

terms of service

terms of service

قوانین خدمات ایران رادیاتور




 

با سلام خدمت همه مشتریان عزیز

متعهد می شویم تا صادقانه ترین خدمات را به شما در  تعمیرات پکیج و فروش قطعات پکیج ایران رادیاتور  انجام دهیم

تلاش ما این است که با  منصفانه ترین تعرفه ها  پکیج دیواری را تعمیر کنیم

 

برای  ارسال  هرگونه نظرات و پیشنهادات از سرویسکاران ما

از طریق واتساپ شماره تلفن

09191212489

پیگیری کنید

قوانین نمایندگی ایران رادیاتور

 

نمایندگی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور



 





قوانین ایران رادیاتور



قوانین مدت خدمات نمایندگی ایران رادیاتور



2.1


مدت خدمت ارائه شده توسط شرکت ایران رادیاتور سال از تاریخ اعلام خواهد بود. مگر اینکه مشتری به ایران رادیاتور اطلاع دهد که مدت خدمات 90 روز قبل از انقضا مدت خدمت تمدید نمی شود ، مدت خدمت به طور خودکار برای 12 سال دیگر تمدید می شود و غیره.



 



2



2.2


در طول دوره خدمات ، به عنوان مشاور فن آوری و ارائه دهنده خدمات منحصر به فرد ایران رادیاتور  موافقت می کند با توجه به شرایط و ضوابط این توافق نامه ، مشاوره و خدمات مربوط به فن آوری مربوط به حزب B را در فهرست 1 ارائه دهد.



 



2.3


شرکت ایران رادیاتور  موافقت می کند مشاوره و خدمات فناوری از طرف مشتری  را قبول کند. وبسایت ایران رادیاتور همچنین موافقت می کند که جز در مواردی که به طور کتبی توسط حزب الف توافق نشده باشد ، در طول مدت این توافق نامه ، ایران  ممکن است مشاوره و خدمات فن آوری مشابه یا مشابه را در ارتباط قبول نکند. با تجارت حزب B از هر شخص ثالث.



 



 



2.4


هرگونه حقوق و منافع ناشی از عملکرد این موافقتنامه ، از جمله بدون محدودیت حقوق مالکانه ، حقوق مالکیت معنوی از جمله حق چاپ ، حق ثبت اختراع ، دانش فنی و راز تجاری ، خواه توسط حزب الف یا توسط حزب ب براساس اصل مالکیت معنوی توسعه یافته باشد حقوق متعلق به  شرکت ایران رادیاتور  منحصراً متعلق به حزب الف خواهد بود.



 



3


محاسبه و پرداخت هزینه مشاوره و خدمات فناوری (از این پس "هزینه نمایندگی ایران رادیاتور " نامیده می شود)



مقرارت نمایندگی ایران رادیاتور



3.1


هر دو طرف توافق می کنند که هزینه خدمات مشاوره ای که در زیر آورده شده است مطابق همین متن  محاسبه و پرداخت می شود.



 



3.2


شرکت نمایندگی ایران رادیاتور ایران رادیاتور طبق این روش و تاریخی که توسط طرف A. تعیین شده است ، حق الزحمه خدمات مشاوره ای را به Part A پرداخت می كند. هر دو طرف توافق می كنند كه با موافقت كتبی حزب A ،  ایران رادیاتور  می تواند پرداخت هزینه خدمات مشاوره را به تأخیر بیندازد یا طبق توافق هر دو طرفین ، برنامه پرداخت تعیین شده در بخش 3.1 این توافق نامه را تنظیم کنید.



 



 



3



3.3


حزب الف موافقت می کند که در طول مدت خدمت ، حزب الف دارای کلیه مزایای اقتصادی باشد و کلیه خطرات مربوط به تجارت حزب ب را متحمل می شود. در مواردی که حزب B متحمل خسارات تجاری و یا مشکلات عملیاتی شدیدی شود ،  ایران رادیاتور  پشتیبانی مالی خواهد کرد. با این حال ، در شرایط فوق الذکر ، حزب A حق دارد که از طرف حزب B به خاتمه فعالیت تجاری خود ملزم شود و حزب B نیز چنین شرطی را بدون قید و شرط می پذیرد.



 



3.4


سهامداران نمایندگی ایران رادیاتو ر باید سهام سهام A را برای هزینه خدمات قابل پرداخت به حزب A توسط نمایندگی ایران رادیاتور  در ذیل ارائه دهند.



 



4


نمایندگی ها و ضمانت نامه ها



iiranradiator group



4.1


بدین وسیله هر یک از طرفین از تاریخ اجرای حکم طرف دیگر را نمایندگی می کند و به وی ضمانت می کند:



 



(1)


به طور منظم سازمان یافته و به طور معتبر موجود است و کلیه تأییدیه ها ، صلاحیت ها و مجوزهای لازم را برای فعالیت تجاری مربوطه طبق قوانین لازم به دست آورده است. تمام اقداماتنمایندگی پکیج ایران رادیاتور  كه براي اجرا و تحويل و انجام تعهدات آن طبق اين قرارداد لازم است ، انجام شده است. این توافق نامه پس از اجرای آن یک تعهد معتبر و لازم الاجرا است که طبق شرایط آن قابل اجرا است.



 



(2)


نه اجرای ، تحویل و یا عملکرد این توافق نامه: (الف) با یا بدون دادن اخطار یا گذشت زمان با اسناد زیر مغایرت داشته باشد یا آنها را نقض کند: (i) پروانه تجارت آن ، مواد انجمن ، مجوز ، تأیید مرجع دولتی برای تأسیس آن و هرگونه توافق نامه یا هرگونه اسناد قانون اساسی مربوط به تأسیس آن ؛ (ii) هرگونه قانون PRC و سایر قوانین قابل اجرا ؛ (iii) هرگونه قرارداد یا سایر اسنادی که طرف آنها است یا توسط آنها یا املاک آن مقید یا منوط است. (ب) منجر به ایجاد یا تحمیل هر گونه وثیقه یا هر بار دیگر در مال خود شود ، یا منجر به حق هر شخص ثالث برای ایجاد یا تحمیل هر گونه وثیقه یا هرگونه بار دیگر بر دارایی آن شود. ج) اجازه فسخ یا اصلاح هرگونه قرارداد یا سایر اسنادی را که طرف آنها است یا توسط نمایندگی ایرانرادیاتور یا املاک آن مقید یا منوط به آن است ، یا منجر به حق هر شخص ثالث برای خاتمه یا اصلاح این اسناد می شود ؛ د) منجر به تعلیق ، لغو ، خسارت ، مصادره یا عدم توانایی در تمدید هرگونه تأیید ، پروانه ، ثبت مقامات دولتی شود.



 



4



(3)


هیچ دعوی ، داوری یا هرگونه پرونده قضایی یا اداری دیگری در انتظار یا به اطلاع چنین طرفی ، که در حال حاضر علیه خود تهدید شده باشد ، وجود ندارد که بر توانایی آن در انجام تعهدات زیر تأثیر بگذارد و



 



(4)


کلیه قراردادها ، مصوبات ، رضایت یا هرگونه اسناد دیگری را که طرف آن است یا به موجب آن متعلق به مالکیت یا تجارت نمایندگی ایران رادیاتور می باشد به طور کامل در اختیار طرف دیگر قرار داده است که ممکن است اثرات نامطلوبی برای آن داشته باشد تا به طور کامل تعهدات خود را در زیر انجام دهد. و هیچ سندی ارائه نمی شود



 



 



نمایندگی ایران رادیاتور در تمام مناطق تهران



نمایندگی ایران رادیاتور منطقه ۱ تهران





-

نمایندگی ایران رادیاتور منطقه 1 تهران



نمایندگی ایران رادیاتور منطقه 1 تهران



- نمایندگی ایران رادیاتور سه راه یاسر

- نمایندگی ایران رادیاتور ازگل

- نمایندگی ایران رادیاتور اقدسیه

- نمایندگی ایران رادیاتور الهیه

- امامزاده قاسم

-

- نمایندگی ایران رادیاتور اوین

-

- باغ فردوس

- نمایندگی ایران رادیاتور تجریش

- نمایندگی ایران رادیاتور جماران

- نمایندگی ایران رادیاتور چیذر

- نمایندگی ایران رادیاتور دارآباد

- دربند

-
https://iranradyator.ir/term-of-service/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر